torstai 2. toukokuuta 2013

feeling a bit moody lateley

Heips, halusin tulla kertomaan että oon yhä elossa ja oon vaan vähän laiminlyöny tätä blogia. Siitä johtuen et viime aikoin on ollu koko ajan jotain mikä on saanu fiiliksen ihan pohjalukemiin. En viittiny tulla tänne kirjottelemaan siitä miten kivaa on olla minä just nyt enkä halunnu tulla angstailemaankaan. En aijo tulla nytkään synkistelemään vaan just nyt on ainaki vähän parempi fiilis. Nytkään mulla ei oo mitään kuvia mut tuli kuitenki hirvee inspis tulla tätä päivittelee joten täst tulee nyt tällanen ihmepostaus. Oon bongannu you tubesta  pari vlogia ja yks tosi hyvä on "eeddspeaks" nimimerkillä toimiva nuori (oisko Vantaalais?) jätkä. Sillä on väliä tosi hyviä pointteja esim siitä että miten mediat muuntelee juttuja yms. Eli tsekatkaa ihmeessä! Se teki just videon jossa se kerto mitä meinaa tehä kesällä ja tartutti mulle ihan super kesäkaipuun. Rupesin kattelee kesäkuvii ja sitten eksyin kattomaan niitä "and this is who i am" kuvia.






Voiei miks näitten kuvien laatu nyt kusahti? Nojaah en viittii rupee tappelee niitten kanssa sen enempää. Tänään sain muuten ihan huippuidean. Meillä on kohta joko viikon tetti tai sitten lopputyön tekeminen. Aattelin et ei mulla oo mitään mistä vois tehä lopputyötä että meen kai tettiin johonkin tylsään paikkaan ku en vaa keksiny mitää kivaa. Sit sain älynväläyksen että kirjottaisin sarjan lehtiartikkelin tyyppisiä tekstejä. Haluisin siis työskennellä toimittajana ja täähän ois ihan mahtavaa harjotteluu! Huomenna pitää vaan mennä kysymään jos äikänmaikka lähtee mun ohjaajaks. Toivotaan mut tää idea piristi mua ihan sikana ku tetti jossain tyylii kaupassa ois varmaan tympiny aika paljon. Huomenna ois luvassa kouluu ja sitten isosten viikonloppu jossain Masalas kait? Aattelin ottaa sinne kameran mukaan että jos siitä sais sitten ihan kunnon postauksen lauantaina tai sunnuntaina. Mun piti mennä tänään aikasin nukkumaanetten ois huomenna ihan veke mut jotenki juutuin tähän koneelle taas. No, onneks se on sen ajan murhe : D

//hanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti