keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Peace&Love, my friends

moips, hauskaa keskiviikkoo, vai onks se? En tiiä mutta ihan jees päivä kuitenki. Koulussa ei oo enää mitään eli kahella tunnilla katottii vaa leffaa ja yhellä vaan oikeesti istuttii ja puhuttii : D Eli aika rentoo on meininki. Koulun jälkeen lähin salille ja siinä kun juoksin nii joku nainen tuli kysyy multa et jos ne saa kuvata mua taustana seiskan uutisiin. Olin aika hämmästyny mut sain kuitenki suustani yhen joon sönkötettyä. Siinä joku ukko kuvas kun mä juoksin, aika outo tunne : ))





Tulin just äsken kotiin ja mua odotti täälllä fetasalaatti <3 Se on vaan nii hyvää. Tossa on kans kuvii mun paidasta, näytää muuten siltä ku se ois ollu yks kuva leikattu kahtia, ei ees ou tarkotus että se näyttäis tolta noin mut hyvä niin. Nyt pitäis nousta vielään koiraa lenkille, plaah. Katoitteko muuten elisen lätkämatsin? Jatkoaika oli aika kuumottava mutta onneks meni sitten hyvin, nojuu moimoi : ))

//hanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti